Jak ve své firmě šetřit? 5 tipů, které nezklamou

24. dubna 2017 | 05:15
Máte v plánu ve své firmě začít skutečně výrazně šetřit? A to jak proto, že se dostáváte do červených čísel, tak i proto, abyste měli větší zisk? Přinášíme vám osvědčený tipy, díky kterým vám to půjde celkem dobře.
Máte v plánu ve své firmě začít skutečně výrazně šetřit? / Shutterstock

Ušetřit se dá i na daních

Pokud firma něco poměrně hodně a poměrně často platí, tak to není nic jiného, než daně. Pokud má dobrou účetní, lze samozřejmě daňovou zátěž poměrně efektivně zmírnit. Existuje ale i další cesta, kterou se vydat. Příkladem jsou výhodné offshore společnosti Velká Británie. Jak asi velmi dobře tušíte, máme na mysli situaci, kdy se přesunete do této země hlavně proto, že vás zde může čekat jak menší daňová zátěž, tak třeba i menší celková administrativa.

Šetřete na běžném provozu

Vezměte si do ruky papír a tužku a sepište vše, co souvisí s provozem vaší firmy. Tedy vše, co pravidelně platíte každý měsíc. Potom není nic jednoduššího, než zjistit, zda neexistuje levnější alternativa. Díky tomu se nemusíte nijak omezovat, a přesto budete platit méně. Pokud jde o klasický provoz a výdaje s ním spojené, potom se jedná třeba o:

  • Plyn
  • Vodu
  • Elektřinu

Máte správné prostory?

Součástí větších firem už je zcela pochopitelně zázemí. Zde zvažte, zda je pro vaši firmu to pravé. A to ať už z hlediska samotného nájmu, tak třeba také velikosti. Pokud se vám povede se lehce uskromnit, může to znamenat několik ušetřených tisícovek měsíčně. A to už se rozhodně vyplatí. Na mysli nemusíme mít nutně jenom kanceláře, jelikož stejný postup lze realizovat také v případě skladů. I když si to nemyslíte, jistě vám bude stačit menší. A to když si pořídíte regály do skladu, díky kterým budete moci zboží nebo další věci uložit efektivněji a přehledněji i v menším prostoru. A to od podlahy, až po samotný strop.

Reklama musí přinášet výsledky

Reklama je pro každou firmu velmi důležitá. O tom není pochyb. Co ale nesmíte opomíjet, to je její efektivita. Reklama zkrátka a jednoduše musí přinášet výsledky. Měla by se tedy alespoň zaplatit. Možných cest, kterými se vydat, je mnoho. My doporučíme podpůrný telemarketing, který je zajímavým prodejním kanálem a dokáže vám přinést i potřebnou zpětnou vazbu. Pokud jde o internet, potom nezklame PPC reklama, kde přesně hlídáte a také kontrolujete výdaje.

Kupujte jenom to, co potřebujete

Musí mít vaši zaměstnanci jenom ty nejlepší telefony, nebo výpočetní techniku? Je nutné jezdit v tom nejluxusnějším voze? Musíte mít špičkový nábytek od soukromých výrobců? I toto jsou oblasti, které firmu stojí zbytečné peníze a na kterých také budete šetřit. A to více, než si možná sami myslíte. Stačí totiž najít alternativu. I levné telefony mohou být výkonné, i kvalitní auto může být za dobrou cenu a markety s nábytkem dnes ukazují, že ani kvalita nemusí být nutně nijak výrazně drahá.

— komerční sdělení

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. Redakce magazinplus.cz neovlivňuje jejich obsah ani není jejich autorem.

Komerční sdělení je inzertní formát, který umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na větší ploše, než nabízí klasická bannerová reklama.

Články jsou viditelně odděleny. Nesmí být v rozporu s dobrými mravy a zásadami, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst a zároveň jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá ani klamavá.

Reklama

Mohli jste přehlédnout

Solární revoluce ve světě chytrých hodinek! Objevte hodinky nabíjené solární energií

Co můžete očekávat, když přivedete dítě do domácnosti se...

Jak správně prát tenisky v pračce, aby se nezničily ani boty...

Jedlá soda je dostupný a účinný pomocník v péči o psa či...

Jak jednoduše vyrobit trendy paletový nábytek na zahradu i do...

Nový trend vtrhl do českých měst, střešní včelaření je...

Vánočním věncům letos nebude vévodit jehličí, ale...