Jak rozjet vlastní eshop? Dnes už to nemusí být nic složitého

26. dubna 2017 | 17:21
Pokud jde o nejoblíbenější oblasti podnikání, potom se k nim jistě řadí to internetové. A zde je aktuálně nejvíce vyhledávanou oblastí internetový obchod. Není se čemu divit, jelikož právě eshopy nabídnou možnost výběru z celé řady směrů, kterými se může konkrétní podnikatel vydat.
Internetový prodej každoročně roste již řadu let / Shutterstock

Pokud i vy chcete jít touto cestou, je třeba začít tím nejdůležitějším. Tím je vytvoření web stránky přímo na míru. Nejenom, že by měla nabídnout všechny klasické funkce spojené s jednoduchým nákupem. Měl by odrážet i celou řadu dalších celkem důležitých věcí. Sem se řadí primárně: 

  • Správné rozložení jednotlivých prvků.
  • Design odpovídající produktu.
  • Ovládání odpovídající cílové skupině.

Jde to i bez zázemí

Mnoho lidí se domnívá, že když budou provozovat internetový obchod, tak se rozhodně neobejdou bez potřebného zázemí. Opak je v tomto případě pravdou. Když máme být konkrétnější, tak existuje i forma, které se říká dropshipping. O co jde? Jedná se o domluvu mezi internetovým obchodem a konkrétním dodavatelem. A to ve smyslu toho, že zboží bude odcházet přímo z konkrétního skladu, a to k samotnému zákazníkovi. Díky tomu není třeba řešit jakékoliv vlastní skladovací prostory. Stačí mít třeba pohodlné virtual office v Bratislavě, nebo v jiném větším městě. Díky tomu vaše firma získá nejenom větší reputaci, ale může se dokonce celkem dobře vyhýbat pravidelným kontrolám z finančního úřadu.

Když sklad, tak s důrazem na efektivitu

Pokud se rozhodnete mít sklad vlastní, potom je dobré myslet na celkovou efektivitu skladování. Už od první navážky zboží byste neměli zapomínat na to, že bude potřeba systém. Jedině tak budete přesně vědět, kde se konkrétní zboží nachází. Také nezapomeňte využívat celou plochu vašeho skladu. Pomoci vám k tomu mohou třeba montážní plošiny pro manipulaci se zbožím. Dík tomu není problém využít skladek v nižších patrech, tak i v těch nejvyšších. Ideální ve chvíli, kdy chcete do menších prostor umístit co nejvíce věcí.

Bez propagace to dnes nepůjde

Konkurence v oblasti internetového prodeje je celkem velká. A s tím souvisí i fakt, že bez propagace to jednoduše nepůjde. Nutno říci, že možných cest dnes existuje celá řada. Pokud jde o internetový prodej, hodí se nejvíce PPC reklama, stejně jako je dobré web optimalizovat. Zapomínat byste ale neměli ani na sociální sítě, nebo na mailing. Čím více budete dané možnosti metody kombinovat, tím pro vás samozřejmě lépe.

A co dodat na závěr? Že cesta k úspěchu je spojena také s tím, že se dokažte odlišit od konkurence. Hitem je dnes nejenom rychlé a levné doručení, ale třeba přátelský přístup k zákazníkům, dobrá dostupnost zákaznické linky, nebo i to, že není problém si zboží vyzvednout také osobně. Pokud i toto budou cesty, kterými se vydáte, rozhodně máte dobře nakročeno k tomu být úspěšní.

— komerční sdělení
Hlavní zprávy

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. Redakce magazinplus.cz neovlivňuje jejich obsah ani není jejich autorem.

Komerční sdělení je inzertní formát, který umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na větší ploše, než nabízí klasická bannerová reklama.

Články jsou viditelně odděleny. Nesmí být v rozporu s dobrými mravy a zásadami, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst a zároveň jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá ani klamavá.

Reklama

Mohlo by vás zajímat

Skiareál Špindlerův Mlýn odstartoval zimní sezónu velkolepě. Na sjezdovkách přivítal od pátku přes pět a půl tisíce lyžařů

Skiareál Špindlerův Mlýn odstartoval zimní sezónu...

Užijte si vzácný čas s rodinou na dovolené snů: Bílé...

Last minute Turecko s cestovní kanceláří TUI aneb Prožijte...

Dlouhá cesta může být pro dítě utrpením, nová auta ale...

Dokonalé prázdninové letovisko? Plážové ráje Bodrumu...

Balení bez námahy – módní tipy pro chytré a stylové...