FIFA 20: jaké změny u této hry čekat a jak si můžete přizpůsobit hráče?

26. listopadu 2020 | 20:16
FIFA 20 je oblíbená fotbalová simulační videohra publikovaná společností Electronic Arts jako součást série FIFA. Byla vydána 27. září 2019 pro systémy Microsoft Windows, PlayStation 4, Xbox One a Nintendo Switch. Jeho nástupce FIFA 21 byl vydán 9. října 2020.
FIFA 20 je oblíbená fotbalová simulační videohra / REDPIXEL.PL / Shutterstock

Tato hra poprvé představuje VOLTA Football, nový režim, který poskytuje odchylku od tradiční hry 11 na 11. 

Změny hry ve hře FIFA 20 

Změny u FIFA 20 se zaměřují především na novou funkci nazvanou VOLTA Football. Režim, který v portugalštině znamená „návrat“, se zaměřuje spíše na pouliční fotbal než na tradiční zápasy spojené se sérií FIFA. Zahrnuje několik možností hrát ve třech proti třem, čtyřem proti čtyřem a pěti proti pěti. Režim klade důraz spíše na dovednosti a nezávislé hraní než na to taktické nebo týmové. 

Přizpůsobte si své hráče

Hráči mají navíc možnost přizpůsobit si hráče podle pohlaví, oblečení, obuvi, doplňků a tetování. Po dokončení třídílné série „The Journey“ ve hře FIFA 19 mohou nyní hráči mít podobný režim děje ve hře VOLTA Football, který by se hrál s vlastní postavou hráče. 

Každý hráč má své vlastní celkové hodnocení, Lionel Messi má nejvyšší hodnocení ve hře s 94. 

Změny byly provedeny také v tradičním režimu 11 proti 11, aby se podpořilo více vytváření prostoru jeden na jednoho a mimo míč. Byly implementovány nové mechaniky penalt a přímých kopů a byly provedeny aktualizace fyziky míče. 

Kde mohou zápasy probíhat?

Kromě generického skladu a parkoviště mohou hráči soutěžit také v Amsterdamu, Barceloně, Berlíně, Buenos Aires, Kapském Městě, Lagosu, Londýně, Los Angeles, Mexico City, Miami, New Yorku, Paříži, Riu de Janeiru, Římě a Tokiu. 

Kterou verzi této oblíbené simulační videohry máte nejraději? A na jaké platformě ji nejraději hrajete?

— komerční sdělení

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. Redakce magazinplus.cz neovlivňuje jejich obsah ani není jejich autorem.

Komerční sdělení je inzertní formát, který umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na větší ploše, než nabízí klasická bannerová reklama.

Články jsou viditelně odděleny. Nesmí být v rozporu s dobrými mravy a zásadami, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst a zároveň jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá ani klamavá.

Reklama

Mohli jste přehlédnout

Futuristický elektromobil IONIQ 5 přijíždí ve sportovní verzi N Line

Nový trend vtrhl do českých měst, střešní včelaření je...

Vánočním věncům letos nebude vévodit jehličí, ale...

Tipy, jak pěstovat vánoční kaktus, aby vám kvetl jako divý...

Péče o pokojovky v zimě: Pozor na průvan, suchý vzduch,...

Umělecká fotografie je na vzestupu navzdory snadné dostupnosti...

Nekvete vám orchidej? Připravte si zálivku ze dvou...