Nový epilátor Braun Skin i-expert se blýsknul po boku hvězd

12. dubna 2024 | 15:00
Značka Braun neuvádí své nové modely na trh každý den, ale když už to dělá, tak se vší slávou! Nejinak tomu bylo i při uvedení nového IPL epilátoru Braun Skin i-expert, které odmoderovala Radka Pavlovčinová, zazpíval na něm její bratr Adam a na akci se objevily i celebrity, které značce fandí – například Taťána Kuchařová, Andrea Bezděková, Anna Kadeřávková nebo Elizabeth Kopecká. A že všichni společně zazářili, to se můžete přesvědčit v naší fotogalerii.
Další 4 fotografie v galerii
Nový epilátor Braun Skin i-expert / Braun

Barva rose gold ovládla celou akci

Pražský hotel Andaz se koncem března oděl do barvy rose gold a důvod byl jediný – uvedení nového IPL epilátoru od značky Braun! A že bylo na co se koukat. Kromě nádherných historických prostor mohli všichni obdivovat i outfity přítomných dam a pánů, pěvecké umění Adama Pavlovčina nebo si ochutnat sněhové pusinky zmražené v tekutém dusíku.

IPL epilátor Skin i-expert z vás udělá domácí kosmetičku

Málokdo má čas číst zdlouhavé návody a všichni hledáme rychlá kosmetická řešení! Z toho při své největší inovaci posledních let vycházela i značka Braun – a přichází na trh s první IPL systémem na světě, který se učí a přizpůsobuje průběh epilace tak, aby vedla k co nejrychlejším a zároveň nejtrvalejším výsledkům. Nový IPL epilátor poskytuje inteligentní zpětnou vazbu pokrytí a rozpoznává a doporučuje nejvhodnější hlavici pro epilovanou oblast. Funkce Skin Check automaticky přizpůsobuje výkon záblesků odstínům vaší pleti. Chytrý kalendář v aplikaci automaticky přizpůsobuje plán ošetření a ukazuje, kolik jich ještě zbývá k tomu, abyste dosáhli opravdu dlouhodobé epilace. S novým Braun Skin i-expertem už jen stačí stáhnout si aplikaci, nechat se vést a stát se svou vlastní domácí kosmetičkou!

Seženete ho na alza.cz.

— komerční sdělení

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. Redakce magazinplus.cz neovlivňuje jejich obsah ani není jejich autorem.

Komerční sdělení je inzertní formát, který umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na větší ploše, než nabízí klasická bannerová reklama.

Články jsou viditelně odděleny. Nesmí být v rozporu s dobrými mravy a zásadami, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst a zároveň jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá ani klamavá.

Reklama

Mohlo by vás zajímat

Balení bez námahy – módní tipy pro chytré a stylové cestovatele

Balení bez námahy – módní tipy pro chytré a stylové...

Noční vlaky zažívají v Evropě renesanci: Tipy, kam můžete...

Kam na první letošní lyžování? Na rakouském ledovci...

Egyptská Taba: Vítejte v ráji dobrodruhů

Přemýšlíte o změně? Pár tipů na místa pro život, kde si...

Evropské termální ráje: Tipy na místa, kde se v horké...