Co je třeba vzít v úvahu při výběru kočárku?

19. listopadu 2020 | 15:58
Výběr správného kočárku pro vaše dítě závisí na mnoha různých faktorech. To, co funguje pro jednu rodinu, nemusí být správné pro druhou z mnoha různých důvodů, včetně nákladů, životního stylu a velikosti rodiny. Je důležité si všechny tyto věci promyslet, než se rozhodnete, jaký kočárek bude pro vás ten pravý.
Sportovní kočárek je skvělým pomocníkem na výlety / Nicoleta Ionescu / Shutterstock.com

Cena kočárku

První rodiče jsou často šokováni, kolik stojí kočárky. Pokud máte větší rozpočet, dražší kočárky často obsahují věci, jako jsou lepší systémy odpružení a snadnější manévrovatelnost, kvalitní látky či modulární sedadla. Berte také v úvahu, že vám miminko z prvního kočárku brzy vyroste a vy budete muset pořídit sportovní kočárek, který budete používat delší dobu.

Sportovní kočárek je skvělým pomocníkem na výlety. Největší výhodou je jeho skladnost. Jednoduše ho složíte a vložíte do kufru vašeho auta. Po vyložení rozložíte a posadíte do něj dítě. Stříška je samozřejmou součástí, která zajistí, aby bylo vaše dítko neustále ve stínu. Dítě tak bude pohodlně sedět, můžete jej i připoutat, aby mohlo sledovat vše okolo sebe.

Životní styl

Toto je jeden z nejdůležitějších faktorů, které je třeba vzít v úvahu při rozhodování se o kočárku. Jste městská rodina, která bude kočárek používat každý den, nebo předměstská rodina, která ho bude potřebovat hlavně na procházky po okolí a krátké výlety z domova? Jaký prostor máte doma nebo v bytě pro uložení kočárku? Budete muset vynášet svůj kočárek po schodech nebo na veřejnou dopravu? 

Velikost rodiny

Pokud plánujete velkou rodinu a chcete kočárek dědit mezi sourozenci několik let, zvažte jeden kočárek, který lze přeměnit na dvojitý nebo dokonce pojmout až tři děti (dvě sedadla + deska kočárku). 

Při nákupu kočárku byste se tak měli řídit hlavně jeho funkcemi a kvalitou. Jde přeci o vaše děťátko. 

— komerční sdělení

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. Redakce magazinplus.cz neovlivňuje jejich obsah ani není jejich autorem.

Komerční sdělení je inzertní formát, který umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na větší ploše, než nabízí klasická bannerová reklama.

Články jsou viditelně odděleny. Nesmí být v rozporu s dobrými mravy a zásadami, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst a zároveň jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá ani klamavá.

Reklama

Mohli jste přehlédnout

Nový Peugeot 208 přichází do Česka. Je krásný, svižný a za super cenu

Co můžete očekávat, když přivedete dítě do domácnosti se...

Jak správně prát tenisky v pračce, aby se nezničily ani boty...

Jedlá soda je dostupný a účinný pomocník v péči o psa či...

Jak jednoduše vyrobit trendy paletový nábytek na zahradu i do...

Nový trend vtrhl do českých měst, střešní včelaření je...

Vánočním věncům letos nebude vévodit jehličí, ale...