Kijonková odstartovala on-line aukci, která pomůže Elišce trpící zrakovou vadou

25. června 2022 | 12:59
Luxus, který pomáhá, to je podtitulek nového výběru slunečních brýlí zakladatelky společnosti Zásilkovna a podnikatelky roku 2021 Simony Kijonkové.
Další 3 fotografie v galerii
Kijonková odstartovala on-line aukci, která pomůže Elišce trpící zrakovou vadou / Alensa

Úspěšná podnikatelka se spojila s online prodejce kontaktních čoček, slunečních a dioptrických brýlí Alensa.cz, pro který vybrala extravagantní sluneční brýle od řecké firmy MYTH a lucemburské značky Impressio a stala se jejich tváří v Česku. Představení kolekce v pražské restauraci SOHO proběhlo za účasti ambasadorů značky Alensa, herečky Dana Morávkové a herce Marka Taclíka, kteří spolu s Kijonkovou odstartovali dobročinnou aukci na portálu Aukro.cz. Předmětem on-line aukce, která poběží do 20.července, jsou právě sluneční brýle značky MYTH a výtěžek poputuje na Nadaci prof. Vejdovského, která pomáhá překonávat každodenní překážky lidem s těžkým zrakovým postižením.

Simona Kijonková je podnikatelka s ženským stylem v jinak převážně mužském světě. Stejně jako každá žena miluje módu a má svůj osobitý, velmi barevný styl. Miluje červenou, žlutou, růžovou, ráda se líčí výraznými barvami, zejména zbožňuje červené rtěnky a rudé nehty. K brýlím, jako módnímu doplňku, měla vždy blízko. Miluje design i kreativitu, věří, že každá žena je jedinečná a svoji individualitu může vyjádřit právě brýlemi. „Dlouhodobě mi na trhu chyběly více extravagantní modely brýlí s pestrými barvami a netradičními tvary, všechny tyto parametry nové modely brýlí splňují,“ uvádí Simona Kijonková.

Výtěžek aukce, pomůže Elišce

V rámci představení kolekce značek MYTH a Impressio byla spuštěna i dobročinná aukce na Aukro.cz, největším českém on-line tržišti. Předmětem aukce jsou právě sluneční brýle značky MYTH. Aukce probíhá pod záštitou Nadačního fondu Simony Kijonkové, kdy výtěžek z prodeje brýlí půjde na Nadaci prof. Vejdovského, světově uznávaného očního lékaře. Právě nadace už vybrala i konkrétní účel–výtěžek z aukce bude směřovat k Elišce, která se každý den musí potýkat s těžkou slabozrakostí, silnou světloplachostí a nystagmem. „Aukro je pro pořádání charitativních aukcí ideální platforma a my tyto aktivity vždy rádi podpoříme. Děti jsou naše budoucnost a ty, které na startovní čáře stojí s nějakým handicapem, si pomoc rozhodně zaslouží," doplnil Jan Sadílek, CEO Aukro.cz. Aukce na portálu Aukro.cz končí ve středu 20. července 2022.

Brýle z 3D tiskárny i inspirované řeckou mytologií

Edice luxusních brýlí ve výběru Simony Kijonkové zahrnuje dvě luxusní módní značky. První z nich je lucemburská umělecká firma Impressio, která nachází inspiraci v naturalistické, secesní a moderní architektuře. Jejich sluneční brýle spolehlivě upoutají pozornost širokého okolí, a to díky originálním designovým prvkům. Jsou jimi například křivky a reliéfy, vyráběny pomocí tradičních technik v kombinaci s moderními technologiemi 3D tisku. 

Druhou značkou je řecká společnost MYTH. Do svých velmi extravagantních slunečních brýlí vkládá smysl typický právě pro řeckou mytologii a propojuje je s novým módním konceptem. Vytváří tak jedinečný styl, který definuje řeckou módu. „Vždy jsem byla otevřena novým moderním věcem, miluji technologie a inovace, zároveň si uvědomuji důležitost a potřebnost kvality, a to jak v rámci služeb a produktů Zásilkovny, tak také v oblasti módy a módních doplňků. V tomto duchu jsou také kolekce brýlí, které jsme pokřtili: jedinečné, originální, vyráběné pomocí tradičních technik v kombinaci s moderními technologiemi,“ doplňuje Kijonková. 

— komerční sdělení
Hlavní zprávy

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. Redakce magazinplus.cz neovlivňuje jejich obsah ani není jejich autorem.

Komerční sdělení je inzertní formát, který umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na větší ploše, než nabízí klasická bannerová reklama.

Články jsou viditelně odděleny. Nesmí být v rozporu s dobrými mravy a zásadami, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst a zároveň jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá ani klamavá.

Reklama

Mohlo by vás zajímat

Navštivte kolébku zimních sportů. Lyžování v luxusním středisku je zážitek na celý život

Navštivte kolébku zimních sportů. Lyžování v luxusním...

Nalaďte se na Vánoce. Vychutnejte si magickou atmosféru...

Jak vybrat ideální turistickou obuv?

Vítejte v lyžařském ráji. Na dovolenou v tomto malebném...

Spravte si náladu. Víkend v pohádkové vesničce vás nadchne...

Podivné památky s neobjasněnou historií i nejasným účelem....